Grote kerk nijkerk

NIJKERK De Reformatorische Omroep (RO) in Nijkerk is een unieke omroep die zich richt op de gereformeerde gezindte.

Met een basis in de Bijbelse principes en de Drie Formulieren van Enigheid, streeft de RO ernaar om door middel van haar uitzendingen God te eren en mensen te inspireren, bemoedigen en op te bouwen.

De omroep biedt een breed scala aan programma's, variƫrend van dagelijkse devotionele momenten tot educatieve series, allemaal met het doel om een vertrouwd geluid te bieden binnen de gemeenschap. Gevestigd aan de Melkrijder 20A in Nijkerk, is de RO gemakkelijk toegankelijk voor de lokale bevolking en biedt het een platform voor zowel lokale als nationale christelijke evenementen.

Met een waardering van 4.3 op Facebook, weerspiegelt de positieve impact die de RO heeft op haar luisteraars. Abonnees van de omroep kunnen genieten van extra voordelen zoals het terugluisteren van radioprogramma's, het terugkijken van uitzendingen en het ontvangen van het RO-Magazine.

De RO is niet alleen een omroep; het is een gemeenschap die samenkomt rondom gedeelde waarden en overtuigingen, en die steun biedt aan haar leden door middel van zowel de inhoud van de programma's als de gemeenschappelijke ervaring van het geloof. Voor meer informatie over de Reformatorische Omroep of om abonnee te worden, kan men de website bezoeken op Website RO